18 aprilie 2024
Chisinau
Varia

„Moldtelecom” – o frumoasă istorie de succes trăită alături de clienții săi devotați

Loading
Varia „Moldtelecom” – o frumoasă istorie de succes trăită alături de clienții săi devotați
„Moldtelecom” – o frumoasă istorie de succes trăită alături de clienții săi devotați
diez.md

La 1 aprilie, compania Mol­dtelecom a sărbătorit 28 ani de activitate. Inovații de ulti­mă oră, tehnologii noi și mo­dernizare continuă, perseve-rență, mobilitate și servicii de calitate pentru clienți – acestea sunt noțiunile de bază ce caracterizează cei 28 de ani de activitate a Mol­dtelecom, operatorul național de telecomunicații.

Perioada din data de 1 apri­lie 1993, când și-a făcut apariția cea mai mare companie de telecomunicații din țara noastră, și până acum a fost marcată de creație și dezvoltare continuă. Timp de 28 de ani, compania s-a dezvoltat strălucitor, oferind clienților săi cele mai avansate tehnologii. Cei 28 de ani ai Mold­telecom sunt și o frumoasă istorie de succes trăită alături de țară, de clienții săi devotați. În această pe­rioadă, Moldtelecom nu doar și-a menținut poziția de lider absolut în serviciile de telefonie fixă, in­ternet fix, IPTV și Internet mobil dedicat, dar și a continuat ascen­siunea, oferind clienților servicii noi și calitative.

În cei 28 de ani, Moldtelecom a avansat de la tradiționala tele­fonie fixă, până la cele mai mo­derne tehnologii și echipamente de telecomunicații existente pe piața mondială. La momentul actual, Moldtelecom este lider pe piața operatorilor de In-ternet în bandă largă, având o cotă de 61% și cea mai puter­nică rețea cu peste 400 000 de abonați.

În 2001, Moldtelecom a fost compania care a lansat primul serviciu în țară de internet prin tehnologia Dial-up, evoluând la conexiunea cu fibră optică cu vi­teză de până la 1 Gbps, conectată direct la rețeaua globală de inter­net prin punctele de schimb din Germania, Ucraina și România. Fiind construită conform stan­dardelor internaționale, aceasta asigură serviciul activ 99% din timp și este conectată prin șase conexiuni. În 2020, Moldtelecom a început extinderea rețelei de fibră optică pe întreg teritoriul țării, proces care va dura până în anul 2023, astfel încât de acces la Internet cu viteză de până la 1 Gbps se vor bucura abonații din orice colț al țării.

Serviciile Moldtelecom sunt apreciate de clienți, în primul rând, pentru simplitate și utili­tate. A fost prima companie din țară care a lansat serviciile de televiziune digitală cu peste 186 de canale TV cu diverse tematici inclusiv în format HD, disponi­bile la nivel național. Moldtele­com a dezvoltat aplicația Smart TV pe Android, serviciile Arhiva TV, Multiscreen, Moldtelecom CloudCamera și aplicația mobilă MyMoldtelecom.

La cei 28 de ani de la fonda­re, Moldtelecom vine cu un nou mesaj de poziționare: „Un singur operator pentru a le face pe toa­te”. Vine cu o nouă imagine gra­fică – un cerc care reprezintă cele cinci servicii interdependente: internet fix, televiziune, telefonie mobilă, internet mobil și telefo­nie fixă, pe care le poți mixa după propriul plac. Moldtelecom și-a menținut albastrul de bază, fiind ajustat noilor tendințe în materie de design și astfel, continuă să fie drive-ul vieții digitale din țară și alegerea numărul unu pentru servicii de telecomunicații, prin oferirea celei mai tari experiențe în utilizarea serviciilor.

Bineînțeles, în decursul aces­tor 28 ani, la realizările obținute de Moldtelecom și-a adus con-tribuția și Federația Sindicatelor din Comunicații din Moldova (FSCM) în frunte cu președintele Ion Pîrgaru. FSCM a avut și are permanent un dialog constructiv cu coducerea întreprinderii, în cadrul căruia se pun în discuție problemele privind protejarea drepturilor și intereselor socio-economice ale salariaților din ramură, încheierea de acorduri și convenții colective, condițiile de muncă decentă, respectarea normelor în domeniul securității și sănătății în muncă, eficienti­zarea parteneriatului social, in­struirea continuă a membrilor de sindicat. Adevărate sarbători au devenit pentru angajații Moldte­lecom concursurile profesionale, festivalurile culturale, activitățile sportive, pe care sindicatele le organizează tradițional în fie­care an. Toate aceste activități au contribuit la valorificarea succeselor, iar Compania Moldtelecom să intre în inimile și conștiința cetățenilor moldoveni ca un brand autohton ce inspiră încredere.верие.

  
Citiți-ne pe Facebook
Comentarii
0
Comentează
Citește și
slot thailand