Deşi în Republica Moldova se implementează de mai mult timp „Programul de dezvoltare a educaţiei incluzive pentru anii 2011-2020”, care prevede integrarea copiilor cu dizabilităţi în şcolile de cultură generală, nu toate instituţiile de învăţământ sunt adaptate nevoilor elevilor care au probleme de sănătate.
În unele şcoli, care au un număr mic de elevi, psihologii şi logopezii nu se grăbesc să se angajeze, şi asta pentru că lor li se plăteşte doar jumătate de salariu. Şi pedagogii se plâng de faptul că nu e deloc uşor să lucrezi cu elevi cu dizabilităţi, chiar dacă sunt ajutaţi de cadrul didactic de sprijin, iar adaosul la salariu pentru munca pe care o depun cu elevii cu cerinţe educaţionale speciale (CES) este unul simbolic.
Versiunea completă a materialului este disponibilă
doar pentru utilizatorii înregistrați
doar pentru utilizatorii înregistrați
Sunt înregistrat
Logare
Logare
La același subiect