Comerțul electronic prinde rădăcini în Republica Moldova, însă, odată cu el, se înmulțesc și plângerile la Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței (APCSP). Deși îți oferă confortul de a-ți alege produsul în timp ce stai acasă, direct de la calculator, oriunde te-ai afla, nu poți ști cu exactitate calitatea mărfii care urmează să-ți fie livrată.
Este și cazul Elenei Batog din Chișinău. În toamna trecută, femeia a comandat de la un magazin online un aparat de preparat cafea. „Îmi doream de mult timp un astfel de aparat de cafea și l-am găsit pe acel site. Mi se păruse un site de încredere, întrucât m-am uitat și prin comentariile care erau și nu spunea nimeni ceva de rău de acel site. Am comandat, fără a bănui ceva. Comanda urma să fie livrată în maxim două săptămâni de zile. Trecuse deja o lună, iar eu nu o primisem. Am telefonat la numărul indicat pe site. Mi s-a spus că nu au încă așa aparat în depozit, dar că, în timp util, o să facă rost de el. Mi-a livrat comanda peste o lună și ceva. Surpriză însă, când am deschis coletul, lipseau unele piese din aparat. Am telefonat iarăși la ei, dar nu am mai putut obține nici un răspuns pozitiv. Îmi ziceau că mi-au trimis produsul solicitat”, ni se plânge femeia.
doar pentru utilizatorii înregistrați
Logare