Inspectoratul de poliție Telenești, desemnat în calitate de autoritate contractantă, anunţă concurs pentru adjudecarea serviciilor de ridicare, transportare, depozitare și restituire a mijloacelor de transport în cadrul procesului contravențional.
Termenul contractului se stabilește pentru o perioadă de 5 ani.
Procedura de selectare a agentului economic se va desfăşura prin licitație publică conform Codului civil al RM nr.1107/2002.
Documentaţia standard poate fi obţinută de la Inspectoratul de poliție Telenești cu sediul în
- or. Telenești, str. Dacia 5.
- Persoană de contact: Anatolie Stroncea,
- tel.: 069551263,
- e-mail: anatolie.stroncea@igp.gov.md.
Cerințele față de ofertanți/agenții economici și datele care urmează a fi incluse în ofertă, precum și criteriile de eligibilitate și evaluare a ofertelor sunt stabilite în documentația standard.
Ofertele elaborate în corespundere cu documentația standard vor fi depuse până la data de 22/02/2022, ora 10.00, la adresa juridică a Inspectoratului de poliție Telenești.
Ofertele vor fi deschise la sediul Inspectoratului de poliție Telenești, la data de 22/02/2022, ora 10.00.
Rezultatele concursului vor fi anunţate în termen de trei zile lucrătoare de la data semnării procesului-verbal de către Grupul de lucru pentru adjudecarea serviciilor de ridicare, transportare, depozitare și restituire a mijloacelor de transport în procesul de constatare a contravențiilor conform necesităților subdiviziunilor Poliției din subordinea Inspectoratului General al Poliției.