2 December 2024
Chisinau
Varia

Casa teritorială de asigurări sociale a sectorului Centru tratează cu dispreț cetățenii

Loading
Varia Casa teritorială de asigurări sociale a sectorului Centru tratează cu dispreț cetățenii
Casa teritorială de asigurări sociale a sectorului Centru tratează cu dispreț cetățenii
casa-asigurari-sociale-centru

Foto: vocea.md

Conform Concepției Casei Naționale de Asigurări So­ciale, sunt elaborate diferite acțiuni pentru a rezolva pro­blemele ce țin de deservirea cetățenilor și nu de a crea probleme pe loc drept.

 

Mai mult ca atât, în aceeași Concepție găsim, citez: „orientarea spre atingerea unui nivel ÎNALT de deservire a populației”. Însă des­pre ce fel de deservire a populației, mai ales la „nivel ÎNALT” poate fi vorba, dacă, de exemplu, însăși Iri­na Țepordei, vicedirectoare a Ca­sei teritoriale de asigurări sociale a sectorului Centru, de pe str. 31 August, nu are elementarul bun-simț, cei șapte ani de acasă, adică educația care i se transmite odată cu laptele mamei? La prima vede­re, o duduiță firavă și slabă, care nu este deloc inițiată în problemă și nici nu dorește să intre în esența unei sau altei probleme, deoarece, în afară de postul obținut peste noapte și un salariu bun, nu o inte­resează mai mult absolut nimic.

Faptul că nu își cunoaște și, re­spectiv, nu își onorează funcțiile și obligațiunile de serviciu, inclusiv comportamentul prin culoarele instituției inadecvat unui condu­cător, ca persoană publică, a fost deja demonstrat. Nu am observat un lucru, dacă există camere de supraveghere, așpropune să fie examinate înregistrările ca să se convingă persoana vizată că cele spuse corespund adevărului. Da, noi, cetățenii naivi și sărmani, spe­răm la un „nivel ÎNALT” de presta­re a serviciilor, mai ales că tindem nu numai legislația s-o racordăm la rigorile europene, dar și cultura de prestare a serviciilor.

În altă ordine de idei, remarcăm că de mai bine de 15 ani apelăm la serviciile Oficiului teritorial de asigurări sociale din sectorul Cen­tru. Veneam cu diferite rapoarte și, chiar dacă se întâmpla că ceva nu era în regulă sau clar, angajații ofi­ciului erau bine școliți, inteligenți, puteau să-ți răspundă la orice în­trebare sau să-ți explice, dacă este nevoie, anumite subtilități. Acum, am senzația ca am venit într-o „fa­brică avicolă” unde „puii, neavând încă experiență, se ciupesc”, se îm­ping, iar unii chiar stau tolăniți pe scaun, mai că își permit să stea cu picioarele pe masă, ca în filmele americane, plictisindu-se în lipsă de lucru sau poate pentru că nu știu ce trebuie să facă. Însă cel mai ade­vărat e că nici nu doresc sa afle și să învețe ceva nou. Da, fraților, vrem noi în Europa, însă cu o astfel de atitudine față de lucru și mai ales față de cetățeni, cum se comportă funcționarii de la Casa teritorială de asigurări sociale a sectorului Centru, vom intra în Europa când ne vom vedea ceafa fără oglindă. Să sperăm că, de îndată ce au obținut funcțiile publice peste noapte, poa­te se vor duce și în Europa pentru un „schimb de experiență”, dacă vor dori să învețe ceva și nu pentru a risipi banii publici, ai noștri, ai tu­turor. Să le dorim, stimați cititori, funcționarilor de la Casa teritoria­lă de asigurări sociale a sectorului Centru să tragă unele concluzii.

Citiți-ne pe Facebook
Comentarii
0
Comentează
Citește și
slot gacor
ssh account
slot thailand