Consumatorii din Republica Moldova par să fie tot mai informați despre drepturile pe care le au, asta dacă ar fi să raportăm la numărul de reclamații pe care le depun săptămânal la Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței (APCSP). Astfel, potrivit datelor APCSP, săptămânal, sunt depuse 20 de reclamații. De cele mai multe ori, petițiile înregistrate sunt soluționate pe cale amiabilă, consumatorii primind contravaloarea pentru produsele procurate.
Acum câteva luni, un bărbat din Chișinău, care ne-a rugat să-i păstrăm anonimatul, a spus că s-a adresat la APCSP din motiv că automobilul său nu a fost reparat în modul corespunzător. Acesta a încheiat un contract de asigurare cu o companie de asigurări din țară. În perioada asigurată, automobilul, de model Range Rover, a fost implicat într-un accident, fapt despre care a fost informat telefonic imediat prestatorul de servicii, iar ulterior, și în formă scrisă.
doar pentru utilizatorii înregistrați
Logare