
Foto: notorium.md
Publicația „Vocea poporului” a obținut medalia de argint (locul 3) la compartimentul produse media din presa scrisă în cadrul Concursului național „Notorium 2016”. Ziarul a acumulat 229 de voturi.
Conform regulamentului concursului, locurile au fost distribuite în baza numărului de voturi on-line și sms prezente pe site. Participanții cu numărul de voturi mai mic de 100 au fost retrași de pe site-ul concursului.
Conceptul Notorium este de a evidenția cele mai recunoscute
mărci comerciale care își desfă-șoară activitatea în Republica Moldova. Finalitatea concursului este de a publica în Catalogul Notorium lista TOP Absolut a celor mai recunoscute mărci de pe piață.
Concursul Notorium a fost organizat în baza informației publice existente on-line la data concursului, prin care organizatorii au ales și au inclus în concurs mărcile comerciale promovate pe teritoriul Republicii Moldova.
Obiectivele concursului Notorium constau în evidențierea și recunoașterea mărcilor comerciale la concurs, din toate sectoarele de activitate, și anume 45 de domenii de produse și servicii care corespund cu Clasificarea Internațională a mărcilor comerciale de la NISA, precum și evidențierea preferințelor de a apreciere a mărcilor comerciale de către consumatori.
Concursul a oferit, între altele, posibilitatea competiției între mărcile noi și brandurile existente și cunoscute pe piață, confirmând motoul: „Fiecare merită să fie recunoscut”. Totodată, acesta a constituit un „test la rezistență” în ceea ce privește identificarea şi promovarea celor mai recunoscute mărci comerciale din Moldova conform voting-ului on-line și prin sms.