21 noiembrie 2019
Chisinau
Social

Magazin de vise pentru cei norocoși sau coșmaruri pentru ghinioniști

Loading
Social Magazin de vise pentru cei norocoși sau coșmaruri pentru ghinioniști
Magazin de vise pentru cei norocoși sau coșmaruri pentru ghinioniști
duodesign.co.uk

Comerțul electronic prinde ră­dăcini în Republica Moldova, însă, odată cu el, se înmulțesc și plângerile la Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței (APCSP). Deși îți oferă confortul de a-ți alege produsul în timp ce stai acasă, direct de la calculator, oriunde te-ai afla, nu poți ști cu exactitate calitatea mărfii care urmează să-ți fie livrată.

Este și cazul Elenei Batog din Chișinău. În toamna trecută, fe­meia a comandat de la un ma­gazin online un aparat de pre­parat cafea. „Îmi doream de mult timp un astfel de aparat de ca­fea și l-am găsit pe acel site. Mi se păruse un site de încredere, întrucât m-am uitat și prin co­mentariile care erau și nu spunea nimeni ceva de rău de acel site. Am comandat, fără a bănui ceva. Comanda urma să fie livrată în maxim două săptămâni de zile. Trecuse deja o lună, iar eu nu o primisem. Am telefonat la numă­rul indicat pe site. Mi s-a spus că nu au încă așa aparat în depozit, dar că, în timp util, o să facă rost de el. Mi-a livrat comanda peste o lună și ceva. Surpriză însă, când am deschis coletul, lipseau une­le piese din aparat. Am telefonat iarăși la ei, dar nu am mai putut obține nici un răspuns pozitiv. Îmi ziceau că mi-au trimis produsul solicitat”, ni se plânge femeia.

Citiți-ne pe Facebook
Comentarii
0
Comentează
Citește și
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com