18 noiembrie 2019
Chisinau
Social

Integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale, între doleanțe și impedimente 

Loading
Social Integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale, între doleanțe și impedimente 
Integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale, între doleanțe și impedimente 
Vocea poporului

Deşi în Republica Moldova se implementează de mai mult timp „Programul de dezvolta­re a educaţiei incluzive pentru anii 2011-2020”, care prevede integrarea copiilor cu diza­bilităţi în şcolile de cultură generală, nu toate instituţiile de învăţământ sunt adaptate nevoilor elevilor care au pro­bleme de sănătate.

În unele şcoli, care au un număr mic de elevi, psihologii şi logope­zii nu se grăbesc să se angajeze, şi asta pentru că lor li se plăteşte doar jumătate de salariu. Şi pe­dagogii se plâng de faptul că nu e deloc uşor să lucrezi cu elevi cu dizabilităţi, chiar dacă sunt ajutaţi de cadrul didactic de sprijin, iar adaosul la salariu pentru munca pe care o depun cu elevii cu ce­rinţe educaţionale speciale (CES) este unul simbolic.

Citiți-ne pe Facebook
Comentarii
0
Comentează
Citește și
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com